Witaj, Logowanie  Rejestracja
R E K L A M A
g
Witamy, Gościu Serdeczny
Proszę Zaloguj się albo Zarejestruj.    Nie pamiętasz hasła?
W dółStrona: 12
TEMAT: Jakie kosmetyki dla noworodka??
#29925
Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Witam wszystkie mamy :)

Zastanawiam sie jakiej firmy kosmetyki kupic dla swojego dziecka do 3 miesiecy.
Slyszalam, ze Ziajka jest dobra, Nivea rowniez i Johnson, ale tez znalazlam pare dobrych opinii o innych produktach.
Mam dylemat, bo nie wiem ktore z tych produktow beda najdelikatniejsze na poczatek do 3 miesiaca. Musze tez wziac pod uwage, ze dziecko ma sie urodzic pod koniec Listopada.

Inna kwestia jest taka, ze nie tylko nie wiem jakiej firmy produkty wybrac, ale tez nie mam zielonego pojecia jakie kosmetyki potrzebne sa dla takiego noworodka.
Wypisze te produkty, ktore uwazam, ze powinny byc niezbedne, a jesli czegos zabraknie ppprosilabym baaardzo o pomoc, bo nie mam sie do kogo skierowac:
pampersy, chusteczki nasaczone, krem do pupci ( czy jeszcze procz tego proszek, czy talk? ),plyn do kapieli, oliwka i tyle co ja wiem.... :-/

Dzieki i pozdrawiam :)
Katka01
Posty: 22
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29926
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Witam. Ja miałam dokładnie taki sam problem. Poradziłam się położnej ale przez to tylko wydałam full kasy :-/ Najważniejsze to pampersiaki (podrzebne ich duuuużo ;) ) i to co Pani wymieniła. I więcej kosmetyków naprawdę nie potrzeba. A co do firmy to polecam Nivea. Moje dziecko też na jesień się urodziło:) Tylko na odparzenia to najlepszy jest Bepanthen. życzę powodzenia:)
Tatara
Posty: 15
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29927
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Czyli wychodzi na to, ze to co napisalam w zupelnosci wystarczy?? Nie trzeba na poczatek nic wiecej, a co z tym talkiem czy cos...?? Jesli bede miala krem na odparzenia, to chyba juz nie potrzebuje tego talku, czy jednak trzeba miec jedno i drugie??
Korci mnie, zeby kupic niektore kosmetyki z Johnson&Johnson, np. oliwka i plyn do kapieli. Jesli jednak piszesz, ze Nivea kosmetyki sa dobre, to czy znajde taka oliwke i plyn do kapieli z Nivea??
P.S. Nie pisz mi na "pani" ;)
Katka01
Posty: 22
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29928
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
ten talk napewno nie będzie potrzebny. Krem Bepanthen jest naprawde rewelacyjny. już po pierwszym użyciu odparzenia są mniej widoczne. Szczerze mówiąc ostatnio kupiłam dla Bartusia płyn do kąpieli Johnson&Johnson ze specjalnej serii "na dobranoc" i jakoś mimo wszystko się ciągle budzi w nocy... A Nivea to naprawdę delikatne kosmetyki. Płyn do mycia ciała i włosków napewno jest a co do oliwki to prędzej będzie chyba balsam do ciała lub krem... wbrew pozorom to naprawdę trudna sprawa z tymi zakupami dla naszych pociech ;)
Tatara
Posty: 15
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29929
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Problem jest i to na duza skale. Przypuszczam, ze duzo jest takich kobiet, ktore rowniez maja problem podobnego wymiaru. Zastanawiam sie nad tymi dwiema firmami Johnsons & Johnsons i Nivea. Na innym forum pisza, ze podobno na wiekszosci produktow Nivea dla dzieci jest napisane, zeby stosowac od pierwszego miesiaca zycia czy cos takiego, a Johnsons podobno ma napisane, ze mozna stosowac od pierwszego dnia zycia.
Ja osobiscie szukalam czegos takiego na produktach i nie znalazlam. Moze nie wypisuja takich rzeczy na zagranicznych etykietach, bo niestety nie mam mozliwosci kupowania polskich produktow. :(
Jesli wiesz cos na ten temat, bylabym wdzieczna za jakiekolwiek sugestie czy cos... :)
Pozdrawiam i dzieki za zaproszenie :)
Katka01
Posty: 22
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29930
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Właśnie sprawdziłam i rzeczywiście Nivea jest powyżej 1 m-ca... No to wpadłam hehe bo wcześniej nawet nie sprawdziłam ;) no ale na szczęście żadnej reakcji alergicznej nie było (uff)
Tatara
Posty: 15
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29932
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Wlasnie tego nie bylam pewna co do Nivea. Wiesz...nie chce wyjsc na jakas matke polke, ktora nadmiernie martwi sie o dziecko. Bedzie to moje pierwsze dziecko i niezbyt mam doswiadczenie. :-/
Mysle, ze jednak sprobuje na poczatek oliwke ( albo mleczko) do ciala i plyn do kapieli z Johnsons & Johnsons, kremik do twarzy Ziajka i moze sprobuje ten krem na odparzenia co mi posalas wczesniej.
Dostalam ostatnio probke kremu na odparzenia Sudocream i moja bratowa mowila, ze go uzywa i jest bardzo dobry. Narazie wykorzystam te probke kremu Sudocream, jesli mi sie spodoba, to przy nim pozostane. Jesli nie, to kupie ten co ty mi pisalas
Pzdr :)
Katka01
Posty: 22
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29937
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Mam jeszcze pytanie odnosnie kosmetykow firmy Ziajka.
Dostalam kosmetyki firmy Ziajka: krem na blizny, krem na odparzenia, krem do twarzy i oliwke po kapieli. Wszystkie te produkty sa dla dzieci i niemowlat, i pisze na etykietach, ze mozna uzywac je od 1 dnia zycia.
Czy miala ktoras z was takie kosmetyki?? Jak wg was one sie sprawdzaja??
Katka01
Posty: 22
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29938
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
Ja mam od niedawna. Szczerze powiem że nie ma narazie żadnej alergii. Maja nawet ładny zapach jak dla maluszka. Jak narazie to jestem z nich zadowolona. Testowałam już chyba wszystkie firmy hehe ;)
Tatara
Posty: 15
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
#29939
Odpowiedź:Jakie kosmetyki dla noworodka?? 4 lat(a), 2 mies. temu Oklaski: 0
No hey :)
To narazie nie bede kupowac innych produktow. Zobacze tez jak beda sie te spraqdzaly. Za niecale 3 m-ce powitam tez swoja malizne 8-) i tez przetestuje te kosmetyki. ;)
Zostawie to narazie tak jak jest.
Dzieki za odpowiedz i do uslyszenia ponownie. :)
Katka01
Posty: 22
graphgraph
Użytkownik poza Siecią Kliknij, aby zobaczyć profil tego użytkownika
Administrator wyłączył możliwość wysyłania postów przez anonimowych użytkowników.
 
Do góryStrona: 12

Dołącz do nas

O nas | Kontakt | Reklama | Współpraca | Regulamin | Linkuj do nas | Ciekawe strony | Mapa serwisu | Polityka cookies
Design by resMedia (C) 2006-2011 Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie oraz rozpowszechnianie bez zgody redakcji zabronione.

Wszystkie porady i artykuły zawarte w naszym serwisie publikowane są wyłącznie do celów informacyjnych. Wszelkie choroby, schorzenie i inne powikłania należy konsultować z lekarzem specjalistą. Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji, posty oraz komentarze nadesłane przez użytkowników.

dziecko  przygotowania do ciąży  ciąża, ciąża tydzień po tygodniu  niemowlę  wcześniak uroda moda, trendy i styl moda zdrowie i fitness poradnik dla kobiet