Nasze serwisy: mBaby.pl, m
ciąża
.pl, ppasazkobiety.pl, poradnikkobiety.pl, ladymedia.pl
Witaj, Logowanie  Rejestracja
R e k l a m a
Mama
Warto także przeczytać
Mama Newsletter
Jeżeli chcesz otrzymywać informacje np. o nowych konkursach, wydarzeniach etc zapisz się do naszego Newslettera
Regulamin
R e k l a m a

Bądź zdrowa na wiosnę

W końcu dotarła do nas wiosna, a to oznacza nowalijki na naszych stołach, świeże owoce, warzywa i kuchnia lekkostrawna i niskokaloryczna, która zbawiennie i doskonale wpłynie na nasze zmęczone zimową dietą organizmy. Poza tym nie możemy też zapomnieć o odpowiednim nawadnianiu. To bardzo istotna sprawa. Z badań wynika, że powinniśmy pić do 2 l wody niegazowanej dziennie. Nie warto przy tym kupować smakowych wód, które najczęściej zawierają mnóstwo cukru i innych substancji konserwujących. Jeśli jednak zależy nam na poprawieniu smaku wody, to możemy przecież dodać plasterek cytryny, limonki czy też ogórka. Taka kompozycja szybko ugasi pragnienie, a na dodatek jest bardzo smakowita. Wystarczy dodać kilka kostek lodu i gotowe!


Musimy również mieć się na baczności kupując soki. Bardzo często okazuje się bowiem, że soki, nektary czy też napoje naszpikowane są chemią i cukrami. Warto wtedy rzucić okiem na etykietę i przeanalizować skład, a następnie wybrać te soki, w których znajduje się zamiennik cukru oraz te z napisem „100%”. Oczywiście można również postawić na świeżo wyciskane soki, które coraz częściej można kupić w niemal każdym sklepie spożywczym, albo zdecydować się na kupno sokowirówki i przygotowywać samemu soki na bazie świeżych owoców i warzyw.


Nadejście długo wyczekiwanej wiosny to również idealna pora na zmianę złych nawyków żywieniowych, i to na dobre. Zaczynamy bowiem jeść posiłki lekkostrawne, które nie grożą nam uczuciem przejedzenia oraz ciężkości, która to odbiera nam wszystkie chęci do działania i powoduje jedynie senność. Musimy pamiętać, by dostarczać naszemu organizmowi bombę w postaci skomasowanej dawki składników odżywczych, a więc witamin i makroelementów.


Możemy zdecydować się na sałatki, które zawsze są zdrową alternatywą na naszym stole. Oczywiście nie przesadzajmy, bo jeśli akurat nie mamy ochotę na robienie jakiejś wyszukanej niskokalorycznej potrawy, zawsze możemy skorzystać z jedzenia na telefon. To na pewno oszczędzi nam wysiłku i czasu, a dzięki temu będziemy mogły skupić się na innych czynnościach.
Autor/dodał :
admin
 

Komentarze (0)

Napisz Komentarz


busy
 

Dołącz do nas

O nas | Kontakt | Reklama | Współpraca | Regulamin | Linkuj do nas | Ciekawe strony | Mapa serwisu | Polityka cookies
Design by resMedia (C) 2006-2011 Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie oraz rozpowszechnianie bez zgody redakcji zabronione.

Wszystkie porady i artykuły zawarte w naszym serwisie publikowane są wyłącznie do celów informacyjnych. Wszelkie choroby, schorzenie i inne powikłania należy konsultować z lekarzem specjalistą. Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji, posty oraz komentarze nadesłane przez użytkowników.

dziecko  przygotowania do ciąży  ciąża, ciąża tydzień po tygodniu  niemowlę  wcześniak uroda moda, trendy i styl moda zdrowie i fitness poradnik dla kobiet